واردات كالا از امارات


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 7 / 8 / 1399
بازدید : 172
نویسنده : نیکزاد

كشور امارات به عنوان يكي از پيشرو ترين كشورها در اقتصاد شناخته شده مي باشد. به حدي كه صادرات و واردات كالا از امارات در چند سال اخير سرعت چشم گيري پيدا كرده است.

كشور  امارات به يكي از بهترين و مهمترين مكان ها براي تجارت تبديل شده است.  زيرا پيشرفت علم، تكنولوژي و هرگونه تجارتي در مدت زمان خيلي كوتاهي در اين  كشور رخ داد. و كشور امارات از كشور خشك و بدون هيچگونه جاذبه اي به يك  كشور قدرتمند، زيبا و ايده عال براي صادرات و واردات تبديل شد.

به  حدي كه امروزه برترين برند هاي تجاري، تجار، بازرگانان، شركت هاي موفق بين  المللي و … در اين كشور درحال فعاليت هستند. حضور اين افراد در دبي و كشور  امارات باعث شده صادرات و واردات با اين كشور به راحتي انجام گيرد.

اما كشور امارات چه ويژگي هاي داشت كه باعث اين كشور به يكي از اصلي ترين قطب هاي اقتصادي خاورميانه تبديل شود؟

مطالعه بيشتر: ترخيص كالا از گمرك شهريار

موقعيت  كشور امارات به عنوان هاب تجاري، بازرگاني و لجستيكي خاورميانه به سرعت  درحال ارتقا است. چناچه گزارشات نشان مي دهد درآمد امارات از بازار لجستيك  ساليانه در حال افزايش مي باشد.

با وجود دارا بودن تنها ۴ كشور به  عنوان كشورهاي هم مرز زميني يا دريايي، كشور امارات پيشرو و ارائه خدمات  تجاري، مالي و لجستيكي است كه آن را تبديل به يك هاب تجاري منطقه اي و بلكه  بين المللي به عنوان رابط بين جهان شرق و غرب نموده است.

گزارش  فراست و سوليوان نشان مي دهد كه رشد كلي بازار لجستيك در امارات تا حد قابل  زيادي مرهمون توسعه امارات دبي به عنوان هاب تجاري است.

مزيت دبي  موقعيت جغرافيايي آن و قابليت دسترسي آن توسط كشورهايي چون هند و چين و  همچنين سرمايه گذاري هاي عظيم در زيرساخت هاي لجستيكي اين منطقه است. مورد  ديگر مزيت هزينه اي امارات است كه از پايين ترين سطح متوسط هزينه هاي  لجستيكي دنيا برخوردار است.

source: واردات كالا از امارات





:: موضوعات مرتبط: آموزش واردات , ,
:: برچسب‌ها: تجارت طلایی , آموزش واردات کالا , واردات کالا از امارات , واردات کالا از دبی , مراحل واردات کالا ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش واردات کالا و محصول و آدرس tepbusiness.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com